۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

هنو(ز) جوینت‌هامون تپله عین بانو هایده*

 وقتی یکی یه جا نشسته و داره مشروب می‌خوره بهش میگن پا شو یکم راه برو می‌فهمی چقدر مستی. همونطور هم وقتی مدت زیادی تو خلوت خودت هستی و با کسی در تعامل نیستی نمی‌فهمی چه تغییراتی کردی. چند وقت پیش سر کار یکی از همکارهام به اسپیکر وصل شد و ابی گذاشت و من فهمیدم چقدر از ابی و گوگوش و هایده و معین و کلا خواننده‌های پاپ ایرانی متنفر شده‌ام. نمی‌تونم حتی یه لحظه هم دیگه بهشون گوش بدم. راستش خیلی هم بهش فکر نکردم که چرا بدم میاد. خلاصه امروز داشتم از پایین چهارراه ولیعصر می‌رفتم به سمت چهارراه، تو پیاده‌رو یه دستفروشی بود که همیشه با اسپیکر هایده می‌ذاره و دیدم این دومین یا سومین باره که از جلوش رد می‌شم و آهنگ آشتی و دقیقا اونجاش که میگه «مث من برات یه عاشق پیدا نمیشه» پخش میشه. بعد فکر کردم چقدر اینجاش رو جادویی می‌خونه. با موبایل آهنگش رو پلی کردم که باز اونجا رو بشنوم. خلاصه دیدم تا انقلاب رفتم و برگشتم این آهنگ روی تکراره و من همینطور غمگین و غمگین‌تر شدم و حتی گریه‌ام گرفت. بعد فکر کردم چقدر تنهام. بعد فکر کردم این آهنگه برام احساس تنهایی رو «ایجاد» کرد. من اصلا مدتهاست مساله‌ام تنهایی نیست و آخرین چیزیه که بهش فکر می‌کنم. گفتم باز رودست خوردم. بخاطر همینه از این آهنگ‌ها بدم اومده. برگشتم سر همون رپ‌هایی که گوش می‌دادم که یا معلوم نیست چی میگن یا همه‌ش میگن ما خفنیم ما پولداریم شما تخم ما نیستید. کلا البته من با احساسات بد شده‌ام. هر چی بی‌معنی تر، جالب‌تر.

*عنوان از آهنگ «هایده» از کچی بیتز و سجاد شاهی

۱۰ نظر:

هدیه گفت...

چقدر خوبه که مینویسی

محـمد گفت...

مخلصم هدیه. وبلاگت رو می‌خونم. چه خوبه که تو هم می‌نویسی :)

ناشناس گفت...

هروقت می‌خونمت حسم اینه که انگار بین من و چیزی که باهاش مواجه‌ام چیزی به شفافی شیشه وجود داره. به اینکه ذهنت راحت می‌تونه از بین چیزایی که حس کرده یا دیده قسمتای درستش رو برداره و بچینه کنار هم غبطه می‌خورم.

محـمد گفت...

چه باحال :*

ناشناس گفت...

همیشه میخونمت.تو بهترینی❤️

محـمد گفت...

قربونت برم :)

eli گفت...

هر بار ردیف سمت راست وبلاگم رو چک می‌کنم به امید اینکه هنوز کسی بنویسه و چه خوب که می‌نویسی.

محـمد گفت...

چه حیف که من انقدر دیر وبلاگ شما رو پیدا کردم و چه خوب که دارید می‌نویسید. منم به فید ریدرم اضافه کردم که وبلاگ شما رو بخونم. مخلصم

ناشناس گفت...

=*

ناشناس گفت...

وای منم واسه رپ گوش دادن همیشه دلیلم این بود