۲۸ فروردین ۱۳۸۹

ما بدبخت ها

بعد از ده روز این خبر ولم نمی کنه. انگار خود منم. انگار تناسخ قبلی یا بعدی منه. شاید هم خیلی از ما (سوفیا رو که مطمئنم!). اصلا نمی دونم خوبه یا بد. دلم بسوزه براش یا نه. تقصیر خودشه یا نه. اینا فکراییه که برای خودم هم می کنم. انگار شخصیت سایه منه. اینجوری انگار آدم بهتر خودش رو می شناسه. مثل سینما می مونه. همه کاری که سینما و قصه ها برای ما انجام می دن همینه که این ماهی برای من انجام می ده.


بدبخت ترین حیوان دنیا در معرض انقراض
ماهی حبابی ملقب به بدبخت ترین حیوان دنیا در خطر انقراض قرار دارد. این ماهی تنبل که فقط می نشیند تا غذا از روبرویش رد شود تا آن را بخورد، قیافه ای مغموم داشته و در عمق 900 متری از سطح دریا زندگی می کند.

۲ نظر:

ايرن گفت...

به خدا اگه پول داشتم..حاضر بودم برم جايي كه اين ماهي زندگي مي كنه و تا آخر عمرم براش غذا بريزم..تا زنده بمونه!

Pemi گفت...

:)) یاد یه شعر شل سیلورستاین افتادم که مضمونش این بود که یه دختره انقد تنبل بود که وقتی تشنه ش میشد میرفت طاق باز میخوابید که اگه بارون اومد قطره هاش بریزه تو دهنش و رفع تشنگی کنه!